Fredag den 23:e Mars 2012

Sitter just nu hemma hos familjen Persson/Sandberg och myser för fullt.
Hade tvättstugan i morse sen åkte ja hit vid 11 tiden och bara gillat vädret och läget. Vi har vart ute och gått med en envis men så underbar Julia <3
Nu sitter vi och lyssnar på sjukt gammal musik och hart bra. =)
Tror våra män trillar in om ett tag om inte min har andra planer.
Längtar tills nästa helg då de är tjej kväll och då ska de skrattas och ha de jävligt bra!
Nu i helgen äre jobb helg plus lite annat som ska göras. Såg att jag skulle få in en rätt fin lön på måndag också och de är mer än välkommet så ja kan köpa de sista till lägenheten som behövs.
Som det ser ut nu så blire flytt om ca 2,5 vecka. GÖTT!
Hoppas mina planer går igenom då blir det ännu mer underbart! Då kan jag välkomna sommaren med stora armar! =D lovade en bild på håret men de syns inte så mycket, det skimrar ganska mycket i rött/lila/svart i solljuset =)
Tack för hjälpen Johanna <3
Nu blire mera chill på denna underbara dag =D
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0