Torsdag den 21:e Juni 2012

Påväg mot jobbet. Ska bara köra ett enkel pass mellan 9-14.00.
igår satt ja tydligen i solen så pass mycket så ja fick fulaste brännan.
Men va gör de om 100 år?
Sen hade ja tvättstugan och i slutet av allt så kom ja på att ja måste ju fan åka och jobba snart. Stress stress stress sen satt ja äntligen på bussen iväg och gjorde mitt väl hemma vek ja in all tvätt, diska och renbädda. Fick hjälp av Kimm och tur är de för fy fan va knöligt de är när man inte kommer åt från båda sidor.
Sara ringde igår kväll också å säger att hon krockat! Gaaaaah, va har vi sagt om att leka med känsliga hjärtan?
Du lever iaf och allt i behåll!
Bäst för dig det! <3
Medans alla ska supa och festa i helgen väljer jag att jobba och tjäna sjukt fina pengar! Vilket gör mig absolut INGENTING! Hade ja vart ledig så hade ja ändå gjort som alla andra som inte jobbar att dricka, så ja känner att ja inte missar något. Sen kommer de fler festligheter på året så ja kan må bra i helgen och tjäna pengar medans ni andra kommer må dåligt av bakfylla. =P
Nu äre jobb time!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0