Onsdag den 6:e Juni 2012

Igår hade jag en underbar dag!
Började med sovmorgon och sen ringde Sara så följde med henne och Edvin på ett läkarbesök så fick träffa denna underbara kille <3
Sen kom Mia och ja fick mysa med bebis mage och en massa prat! <3
Sen fick ja se Julia en snabbis också och träffa Johanna <3
På kvällen kom min kärlek<3
En helt fantastisk dag med människor som står mig nära och helt underbara.
Fick ett samtal av Lina också där hon ville ha min hjälp. Hon har fått en jobb som personlig assistent. GRATTIS <3
Där hon iaf ska ta insulinsprutor.
Och då ville hon öva lite först och vem är då inte bättre än ja? =)
Så i morgon efter ja jobbat ska vi ses så ska hon få öva på mig. ;-)
De kommer gå kanon!
Hon har fått spruta in själva insulinet på mig men aldrig vågat sätta in själva nålen.
Men de ska de bli ändring på nu ;-)
Den enda som faktiskt tagit hela sprutan på mig förutom läkarna är Anna.
Inte ens min mamma har fått göra det.
Känn dig hedrad Anna. ;-)
Nahe, om man skulle få lite gjort av denna dag kanske?
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha. Jag blev nervös bara av att läsa ditt inlägg. Aaa jag kommer få panik jag kommer inte våga. Haha.

I morgon gäller de. ;)

2012-06-06 @ 13:59:10
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0