Onsdag den 27:e juni 2012

Ligger i sängen och de är dags att ta sig igenom natt 4 av 5 utan min kärlek brevid mig. Skönt att sova lite själv men vill ändå ha min fina hos mig.
På fredag får vi ses igen plus att vi får hålla om varandra. =) MYS!! <3
Har jobbat delad tur idag likaså igår.
På rasten idag drog ja ner till stan och piercade mig, gjorde en meduza och min fina Emma va med mig<3 och Sandra. =) Trevlig flicketös de där ;-)
Självklart va ja nervös men han som gjorde det va så jävla bra så nervositeten gick över fort. =)
I morgon jobbar ja kväll sen ledig 2 dagar. Ska åka och kolla om ja hittar mig någon dator i morgon med brysh! =)
Sen skulle min mamma titta förbi också innan ja drar. =)
Nu blir det sova så ja kan få fredag någång!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0