Måndag den 25:e Juni 2012

Ledig dag vilket har resunerats i en massa sällskap.
Först kom min älskade mamma som älskar SÅ mycket! <3
Sen kom Malin, Klint, Daniel och Emil på kaffe och se kom Johanna och Jullan
Vi fikade å hade det väldans trevligt. =)
Daniel och Julia pussade varande och dom är SÅ söta!! =D <3
Efter tog drog ja och Malin till Ikea för mat sen till Linghem och nu sitter vi hos bäste bror och svägeska på lite kvällsfika. =)
Börjar redan bli smått rastlös fast ja egentligen borde njuta av ledighet men nej.
I morgon är det jobb igen, delad tur och lika dant på onsdag.
Hej Elin heter ja och är arbetsnarkoman. Men inte klagar ja för de utan är glad över att ha ett jobb och en inkomst istället. =)
I morgon på rasten ska ja träffa Mia, på en bit mat.
På torsdag ska ja åka o köpa en dator förmodligen på dagen sen in till stan och träffa min Kära Emma som ja saknar så mycket sen blir det å pierca sig också =D
VÄÄÄL!
Nahe, chilla vidare innan de är dags att åka hem å sova. =)
Ha en bra kväll alla! =)
min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar dig ❤ tack för den underbara dagen :)

2012-07-13 @ 22:44:32
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0