Måndag den 11:e Juni 2012

Joorå, klockan ringde 04.30 i morse och då va de bara att gå upp och göra sig klar för roadtrippen till vårt kära Gekås Ullared! =D
Blev spontant bestämt igår och sånt gillas. =)
Skjutsen kom och färden började.
Väl framme kunde ja inte ens hålla mig till sällskapet i 10 minuter innan ja for iväg på egen hand. Haha. =P
Ja blir så ivrig när ja är där och de märktes. Allt å inget for i den där vagnen men de vart fan inte dyrt.
1900 hamnade mitt kvitto på och är mer än nöjd!
Inte bara över de ja handla utan även för sällskapet. Tack Kimm, Lina och Robert för idag!! =D
Snart är vi där igen och då blire mer shopping =D
Väl hemma efter ett elände till att få plats med allt på 33 kvadrat.
En dusch senare sitter ja nu i soffan med min kära och har de bra.
I morgon är de jobb som gäller efter 3 dagar ledighet. =)
Just de, va ju på BugRun också i lördags. Tack alla inblandade för en kanon kväll! Första gången ja va där och de va inte sista! ;-)
Nu blir det att invänta tröttheten så ja kan hoppa i säng för lite fler timmars sömn än natten tills idag.
Hoppas alla haft en bra helg.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0