Söndag den 8:e juli 2012

Söndag och snart dags att ha tvättstugan.
I fredags var det fest hos bror i Linghem och slutade med krogen på Harrys.
Tack alla inblandade för en awsome kväll =)
Igår blev de bara chill hemma med kimm. Käkade jordgubbar med mjölk, AS gott! =)
i morgon har ja haft en veckas ledigt, jobbar tisdag-söndag sen jävlar är det 3 veckors semester =D
Hoppas det blir kanon väder på semestern så man kanske kan få lite färg? Det vore ju inte fel.
Inväntar mamma som ska klippa min häck här utanför sen måste ja ta mig till ett apotek och hämta ut insulin.
Fortfarande kvaft ute idag, hoppas de kan regna lite till sen så det släpper kanske?
Ha en bra dag alla!
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0