Måndag den 23:e Juli 2012

Första natten i Stockholm avklarad!
Har ätit frukost, duschat och gjort mig ordning för en afton på Grönan!
Ska snart börja med smet till pannkakor som vi ska slänga i oss innan vi drar oss.
Tråkigt väder men va gör väl de om 100 år?
Jag har inte bokat någon tid för körkortet än men ska kirra de i slutet av denna vecka så ja hinner plugga lite mer teori! Ja ska fan klara detta denna gång!
Nästa vecka blir de förmodligen camping i några dagar, får se vad ekonomin säger först!
Som sagt, ska ju ha körkort också och de kostar ju lite...
Skriver ikväll och en liten bild uppdatering om kvällen!
Min blogg, min skrift!


EN FÖRE BILD!!

OCH REDO FÖR ÄVENTYR!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0