Fredag den 20:e juli 2012

Oj då, här var de visst lite dammigt...
Händer inget avancerat eller märkningsvärt ändå just nu.
Njuter av semester, är inne på första veckan och sen dom 2 andra veckorna är det mycket som ska hinnas med.
Är nog inne i en depp period just nu också, mycket tankar och funderingar, men har bestämt mig för en förändrig i livet om detta inte slutar som jag vill.. 
Och ja tänker stå fast vid det om de så ska börja dåligt.
Självklart kommer det bli jobbigt att lämna alla men de finns fortfarande ledigheter och ömesidig kontakt! =)
Nu ska ja börja med maten, de får bli klyftpotatis och fläskfille till middag idag =)
Ha en bra dag och helg alla!
I morgon blire Nostalgi på hög nivå! =D
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0