torsdag den 5:e Januari 2012

Ätit mat för en stund sen. Vart kyckling i ugn med ris å gräddsås. Mycket uppskattat av både mig och herrn =) Va lugnt på jobbet idag, på torsdag är det ju soppa så som sagt, rätt lugnt. =)
I morgon är det raggmunk med fläsk och känns som att ja är den enda på denna jord som inte äter det haha =P Sen är jag ledig 3 dagar.
Ska bli skönt faktiskt. kanske man kan bli helt frisk också..?
Igår va ja med Sara på ikano och glodde runt lite sen tog vi en fika med Svärdis och Chribbe och Edde =)
Vidare hem till Vreta Kloster där ja färgade Saras hår och det vart super fint =)
Nahe, åka å handa lite sen chill i soffan resten av kvällen.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0