Tisdag den 24:e januari 2012

Efter att ha vart ledig från jobbet i 3 dagar, sen arbetar en dag och sen när man kommer hem så är man antingen helt slö eller har massa energi i kroppen. Idag har jag en sån dag där det bara sprutar energi i mina ben. Gick till affären förut och vill nästan börja löpa för att ja fick cp ryck i benen av energi haha. Ja jag vet ja är mupp ibland men vem fan är inte det? =P Så har passat på att använda energin med att laga mat å städa och lite sånt. Sen om en stund ska jag vika in all tvätt eller om jag fastnar framför filmen på 6.an klockan 21.00. =) Nahe, dricka upp tet sen se vart benen leder mig. =) Min blogg, Min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0