Tisdag den 17:e Januari 2012

Idag är det 10 år sedan legenden Eddie Meduza lämnade oss! Hans musik och spelats MÅNGA gånger i mina öron och det finns många Goa minnen till hans musik.
Idag har jag haft tvättstugan, har passat på efter som ja vart ledig idag. Senare åkte ja å Kimm ut te Sara å Chribbe för en fika med massa prat.
I morgon äre dags för besök på Sjukhuset. Ska träffa min läkare och snacka lite om mig och min Diabetes.
Har fått en mörk cirkel runt min navel där jag tar mina sprutor och vart jag än tar dom så gör det ont och ömmar långt efteråt. Så ska snacka lite med honom och se vad de kan göra. Ja menar nålar byter jag varje gång jag ska spruta mig så kan inte va de. Och ja är noga med att inte ta på samma ställe heller. Hörde att det kunde va brock men de får vi hoppas att det inte är!
Uppdaterar i morgon efter besök!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0