Tisdag den 10:e Januari 2012

Jobbat idag och de va skönt å röra på sig lite. =) Efter jobbet blev det lugnt en stund sen åkte jag och Kimm å simmade en stund vilket va super skönt de med. =) Men ja måste lära mig å hålla mig på ytan lite bättre för dom första varven går as bra men sen kommer jag närmare och närmare vatten ytan med vattnet haha. =P
I morgon är det jobb också och börjar en timme tidigare TRÖTT! Men de går. =) Åkte ut till Linghem en snabbis så Milli kunde fixa ett halsband sen gjorde hon ett par jätte fina örhängen till mig. TACK SNÄLLA! <3
I morgon fyller Julia hela 1 år! Helt sjukt, vart har de året tagit vägen? Men mer om de i morgon då ja tänkte lägga in en liten bild bomb på tant Elins skrutt Fia! <3 =D Och i morgon har även jag haft Diabetes i 11 år. De är ju också helt sjukt. Har ännu inte kommit överens med min sjukdom. But thats life!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: mia

Härligt :D

Åh då kunde du ju hälsat på här en sväng ju :(. Men de får du göra nästa gång :D .



Saknar dig <3

2012-01-10 @ 22:44:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Ja de hade ja ju kunnat göra. =( Ja hör av mig nästa gång ja där! =D Saknar dig mer! <3

2012-01-10 @ 23:02:56
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0