Söndag den 29:e januari 2012

Sådär då var helgen slut och det är bara 2 dagar kvar på denna månad också. Fan så sjukt fort det går alltså.
Det har varit jobb helg men idag bytte jag dag med min andra kollega så jag kunde ha en sjukt rolig kväll igår.
Tack som fan alla inblandade hade riktigt jävla kul! Hoppas du fick en bra födelsedag Tommy och grattis ännu en gång på 25 årsdagen =)
Idag sov man ganska länge, va hemma vid 4 tiden i natt så de va skönt å sova ut.
Skönt att vara trött nu så blir nog inget svårt att somna om en stund =)
Jag och Kimm åkte hem till päronen en snabbis förut sen träffade vi Sara Chribbe och Erik för lite käk och fika ute hos dom.
I morgon är det jobb sen tvättis på tisdag.
min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0