Söndag den 1:a Januari 2012

Då ska man lära sig skriva 2012 istället för 2011. Det kommer med tiden skulle jag tro =) Första inlägget på första dagen på det nya året. Hoppas alla som jag inte hann träffa hade en fantastisk dag/kväll igår för det hade jag. Min kväll var underbar. Tack alla inblandade. =) <3 Idag blir det inte något speciellt gjort skulle jag tro. Ska försöka bli av med eländet i näsan, det har börjat svida i näsan efter all jävla nässpray med mentoh trotts det lilla ja använder det. I morgon är det jobb som gäller. Kör barre Elin! Sov ut lite idag, tyckte jag behövde det. Blev väckt av min favvo =D <3 Nu blire chill för hela slanten tills något bättre komms på. Min blogg, Min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0