Söndag den 15:e Januari 2012

Sådär då var min jobb helg över men ska in å jobba i morgon också sen får jag vara ledig i 2 dagar. Åkte till stan efter jobbet å träffade underbara Emma<3 en snabbis innan hon skulle åka tillbaka till Stockholm. Måste åka upp till dom snart å hälsa på. Känns som att man bara säger att man ska göra det men MÅSTE göra det. Om det så bara är över dagen så MÅSTE ja åka dit! Väl hemma efter staden så somnade jag faktiskt på soffan ett tag och det var skönt. Tror ja iaf? haha =P Är trött än så lär nog inte bli några problem å somna sen. Ska åka till Maxi om en stund med Kimm sen blire å tat lugnt en sväng innan läggdags. Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0