fredagen den 13:e januari 2012

Lovade en bild bomb på Julia men eftersom jag har en ny dator så har jag inte fört över alla bilder från den andra hårddisken. Men ska fixa det någon dag. =)
underbara söta Julia! Du är redan 1 år, helt sjukt va fort tiden faktiskt går. Allt har hänt så fort. Älskar dig underbara unge! <3
Igår var ja med Sara och Edvin, Sara letade efter present till Julia som ska ha kalas på lördag =D Sen blev det hem till lägenheten i Ryd och gick igenom mina gamla dagböcker. Haha fy fan så pinsamt! =P
Sen kom Anna och Malin, och där fortsatte läsandet fast i Annas dagböcker vilket slutade i stora skratt! =D
en riktigt rolig och lärorik dag var det igår haha =D
I morse gick jag upp tidigt för att åka till vårdcentralen för att lämna blodprov och urinprov inför mitt läkarbesök nästa vecka.
Proverna var tvungna att va på fastande mage så ja fick inte äta eller dricka efter klockan 22.00 igår kväll. Segt i morse eftersom jag är så van vid att äta frukost direkt när jag går upp. i onsdags hade ja haft Diabetes i 11 år. Å bevare mig väl va fort åren går.
Helt sjukt. Och med tanke på hur fort åren går kom jag och tänka på döden. Döden skrämmer mig något förbannat. Jag tjuter som ett litet barn så fort tankarna kommer. usch jag hatar det!
Tänker inte gå in på detaljer för då slutar det med att ja sitter i gråtfloder här snart. Har vart ledig torsdag och fredag för jobb helg.
I morgon är det som sagt kalas för söta Julia efter jobbet. Kommer bli super skoj! =D <3
får se vad denna kväll har att bjuda på. Som det känns nu vill jag inte göra nånting!
Min blogg, Min skrift!
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina syskonbarn du skrivit om tidigare står det aldrig om längre, bara vänners barn. Har väl inte hänt något tragiskt med dom?

2012-01-13 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0