Torsdag den 9:e Februari 2012

Hur mupp får man va om man lyssnar på musik och sen bara släpper loss och spelar luft gitarr på jobbet? Haha de är ju skandal! Ja är inte frisk det har jag aldrig påstått men de finns gränser på hur man beter sig på jobbet. Haha. =P
Skyller på sömnbrist.
Sen idag torsdag som alla andra torsdagar är det ju soppa. Men det var inte ärtsoppa idag som tur var för då går jag omkring hela dagen på jobbet och citerar från filmen Bernad och Bianka (stavas?) ÄRTSOPPA! Nån som vet vad jag pratar om? Aja de är tur man kan roa sig själv när jobbar ensam i köket. =P Nu in till stan och träffa Johanna en stund innan hon ska iväg. <3 Ha en bra dag alla!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0