Torsdag den 2:a Februari 2012

Det nya året fortsätter rulla på i en jävla fart. En hel månad har redan sprungit iväg och nått vettigt har man inte hunnit göra än. Vad har jag för planer detta år? Ska jag planera nått eller bara låta året visa vägen?
Funderar på en Ullareds resa i slutet av denna månad iaf.
Nån som känner sig sugen på att följa med?
Har blivit täppt i näsan igen och bara i ena borren.
Och det är verkligen bara i ena borren.
När man ska lägga sig och sova så brukar de ju gå över till andra men inte hos mig! ICKE!
Hoppas det inte håller i sig för länge bara och som tur är så känner jag mig inte sjuk eller så utan bara täppt. TYPISKT!
Har jobbat idag och kör i morgon också sen är jag 3 ledig. Ska bli gödda! =)
Vad ska man hitta på i helgen då?
Nyss hemkommen från en afton hos Sara och Chribbe med go fika och prat.
Ska invänta karln min som ska lägga sig brevid mig innan det blir några timmar skönhetssömn.

Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0