Tisdag den 21:e Februari 2012

Börjar med att säga Grattis till min Älskade Vän Emma som fyller år idag! <3
Hittade en gammal bild på henne från sommaren 2009 tror jag, eller 2010 =)
Vilket fantastiskt väder det har varit idag. Helt sjukt, det har nästan varit för vamt med jacka på sig. SKÖNT! =)
Hoppas detta väder håller i sig nu och att det inte kommer mer snö så det kan bli vår lite tidigare i år än alla andra år. =)
Har inte så mycket mer att säga utan låter detta inlägg bli Emmas och det fina vädret! =)
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: StålBritta

Haha snygg bild XD

Tack så jätte mycke hjärtat! Saknar di!

Löv Ju <3

2012-02-21 @ 19:41:49
URL: http://emmabrittarockin.devote.se/
Postat av: Christer

Ha ha, vädret är lite för varmt för att vara februari. Att vi skulle klara oss utan mer snö vore inte ås bra. Jag tjänar pengar på snö. Vitt guld vet du. Ha det mysigt i vårvädret.

2012-02-21 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0