Söndag den 26:e Februari 2012

Nyss duschat och nu sitter jag och glor på Big brother.
Vet inte riktigt varför jag tittar påt för man blir ju lika irriterad varje gång.
MEN ändå så sitter man och tittar påt nästan varje dag iaf. =P Håller på att bli sjuk igen HATART!
Jag blivit täppt i näsan så nu går ja på nässpray och näsdukar igen.
Kände mig lite febrig förut också men försöker att inte tänka påt för har inte tid å va sjuk.
Skulle haft en shopping dag med Anna och Malin idag men vi hann bara till 2 affärer sen ringde Sara och frågade om ja kunde följa med till City Gross och så fick det bli.
Får ta den dagen en annan dag istället =) Nu ikväll fick ja va med när Sara badade Edvin och han plaskar som en tok =D SÖTUNGE<3 Sen körde Pinglan hem mig TACK <3
Nä nu glo färdigt på detta sen sova!
Min blogg, min skrift!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0