Söndag den 12:e Februari 2012

Så va de söndag... Har jobbat 6 dagar av 7. Så i morgon är det sista dagen innan man får vara ledig i 3 dagar.
Helgen har varit lugn å skön. Igår blev det en kväll med Anna med massa prat, skratt och mat. <3
I fredags träffade ja Neta en stund på stan. Mycket trevligt som vanligt å umgås med denna Donna =)
Ikväll blire nog att umgås med soffan då jag är sjukt trött idag. Kimm ska spela bandy med grabbarna ikväll så då ska jag passa på att ha ett allvarligt snack med soffan. ;-)
Kimm å ja va och tittade lite på tapeter förut till min lägenhet och hittade en riktigt snygg faktiskt som det nog blir som fondvägg. Mycket fint sa ja! =)
Nae nu blire å chilla.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0