Onsdag den 8:e Februari 2012

Efter en häktig dag på jobbet sitter jag äntligen på bussen hem. Har vart mycket att göra idag men ändå har jag en sån jävla bra framförhållning på jobbet. Helt sjukt! Jag är bäst på att förbereda saker! =D
MEN! i morgon blir typ lila mycket att göra. Iaf på morgonen då det ska vispas grädde och packas smörgåsar också. Men bäste Elin klarar allt.
Inget kan hindra mig från att hinna allt man ska ;-)
Ska egentligen vara ledig torsdag och fredag för att jag jobbar helgen men min kollega i köket ska vara ledig och då ställer Elin upp och tänker på dom fina pengarna. =D Så nu ska jag köra 3 helger i rad men får ledigt 3 dagar nästa vecka så de gör ju faktiskt inget att köra 6 dagar i sträck nu. ;-)
Fick applåder på arbetet igår då jag visade mina serverings kunskaper genom att bära ganska många koppar och fat samtidigt. Då vart tanterna och gubbarna nervösa men när dom
Såg att jag faktiskt kunde så hejade dom till och applåderade åt mig. =)
Igår blev det en tur på stan efter arbete med Malin. Super trevlig tjej med humor som jag. Tummen upp ;-)
Hittade lite och köpte lite grejer till lägenheten. Det börjar dra ihop sig men är ändå långt kvar typ. Eller nått? =P
Haha nä nu har jag suttit och babblat om mycket ointressanta saker och är snart framme hos min kärlek och där ska det lagas mat. =)
I morgon vankas det träff med min Älskade Johanna<3 Blir inte så långvarigt men kommer njuta av varje sekund av lite Elin-Johanna Tid =D
Pratade med henne i telefonen igår då det helt plötsligt vart något konstigt med ljudet och vi båda börjar AS skratta!
Haha ja tjöt av skratt. =P
Love You Always! <3
Måste träffa min andra pingla Sara snart också! Och hennes underbara charmiga Edvin. Saknar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0