Onsdag den 29:e Februari 2012

Sisita inlägget för Februari 2012. Kommer vi aldrig mera se denna dag sen.
Idag har jag också varit ledig och i förmiddags åkte jag som sagt ner till Emelie och kikade på hennes lägenhet över en kopp te och massa prat. Fick grymt mycket inspriation av henne om hur jag vill ha det i min lägenhet sen.
Så nu känner jag mig AS taggad att göra om lägenheten till min. =)
Efter det blev det en sväng på stan med Malin, Lina, Klint och Daniel och jag handlade lite smått å gott =)
Och nu ikväll har det lagats mat, duschats och sen har ja provat min nya tång ja köpt och är skit nöjd med håret.
Fungerar verkligen super bra om man vill ha Volym i håret så Johanna och Sara hade rätt =)
Nu blire lite bilder på dagens inköp och restultat av håret =)
Min nya solglasögon. Love them! =)
Mina nya skor =) Love them to! =)
Detta är mästerverkstången =)
Såhär ser jag ut i vanligt rakt hår =) Platt å tråkigt =P
Och detta är resultatet efter =)
Världens skillnad juh! =) Fast nu är det första gången jag använt den så nästa gång ska ja ha i håret lite längre så det blir lite MER vågit =) Men är super nöjd =)
Plus en ny T-shirt =D
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0