Onsdag den 22:e Februari 2012

Har haft ont i mina revben på båda sidor i några dagar nu och börjar fundera på vad fan de kan vara.
Får extra ont när jag suttit framåt lutad typ i soffan sen böjer mig tillbaka. Visst buken sitter i vägen lite gran men detta är en annan smärta. Får se om det sitter i så får ja la kolla upp det!
Glor runt lite på tradera och hittade några snygga plånboksetuin med Marilyn på men kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag vill ha. Så jag behöver lite hjälp att välja =)
Som sagt, har en STOR beslutsångest på vilken jag vill ha. 
Kommer beställa minst 2 st iaf så HJÄLP MIG VÄLJA!!!
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: Mia

Den med kläningen eller dem två sista :)

2012-02-22 @ 21:35:34
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0