Måndag den 20:e Februari 2012

När jag vaknade i morse började det med att jag var så inställd på att jobba så fick nästan lite panik när ja såg att klockan var 9 då jag brukar börja och ja fortfarande låg kvar i sängen =P
Men kom snabbt på att ja faktiskt var ledig =)
Har städat lite idag sen åkte jag iväg till min "kund" Anita och gjorde henne fin i håret =)
Alltid lika trevligt att umgås med henne.
Nu sitter ja i soffan hos Kimm efter att jag gjort lite mat och ätit. Idag blev det potatismos och fiskpinnar =)
Nu ska ja glo på The Big Bang Theory sen Vänner, Familjen Annorlunda, 2 1/2 män sen till sist Får vi följa med?
Sen blire bums i säng. =)
Ha en bra kväll alla.
Min Blogg, Min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0