Lördag den 4:e Februari 2012

Lördags kvällen/natten är kommen och jag ska snart hoppa i säng med min fina. Dagen har bestått av umgänge med bara brudar och lilla Daniel.
Vi har hjälpt Anna att måla om sin byrå, druckit massa te och snackat massa skit. Jag började packa ytterst lite.
Känns bra att ta lite i taget istället för allt i sista stund. Jag och Anna har bestämt oss för att skiljas. Våran kärlek till varandra har svalnat då jag hittat min stora kärlek i livet. <3
Så i fredags blev alla skiljsmässopapper klara och våra kontrakt för våra nya boenden klara.
I april-maj delar vi på oss men vi vill fortfarande vara vänner.
Ska bara klargöra för alla som inte vet så har jag och Anna delat på en lägenhet men ska nu alltså bo på var sitt håll. Inget annat!
Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på bättre sömn denna natt.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0