Fredag den 17:e februari 2012

Satt och läste en artikel på Aftonbladet om ett par som inte vill ha barn utan vill satsa på en framgångsrik framtid istället.
Senare i artikeln står det att "människor" säger att det inte är varken normalt eller fint om en kvinna inte vill ha barn. Jaha?!?
Så om jag inte vill ha några barn så är inte jag normal och det är inte fint av mig att avstå från barn.
Ja tycker det är diskriminering.
Man kunde acceptera om man inte kunde men inte om man inte vill.
Och det var bara mot kvinnan och inte mot mannen.
Ja tröttnar på dagens samhälle.
Först vill den där Reinfelt att man ska jobba till man är 75 om man kan och vill och nu är det diskriminering mot kvinnor som inte vill ha barn.
Jaa ja säger då det.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0