Torsdag den 6:e December 2012

Denna dag har bara varit Hiss såhär långt. 
 
Hiss:

Har bakat med Malin idag. Vi har gjort sockerkaka och knäck och gissa om det blev gott?! =D
Sen fick jag ett samtal och min klänning hade kommit =D
Ännu en lycka =D Så nu är min klänning fixad till nyår.  =D
Och snart ska jag och Malin ner till stan och gå på tomte natta som är i stan ikväll. =)
Plus att mamma gjorde lassagne till mat idag och de är ju så sjukt gott! =D
 
Diss:
 
Om jag hittar en Diss under kvällen kommer den in när jag kommit hem =D 
 
Nu blir det att fixa sig inför staden ikväll =)
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0