Tisdag den 4:e December 2012

Dagens Hiss:

Till dagens med Malin. Har alltid lika roligt med henne. 
Vart hemma hos henne idag i Skänninge. Vi har bakat och lagat mat. Himla mysigt =) 
Plus att jag fick träffa pappa idag också. =)
Sen att jag blev inbokad på en kryssning ikväll också i Mars. 
TAGGA TAGGA TAGGA!!!!
 
Dagens Diss:

Till Östgötatrafiken under vintertid.
Skulle träffat Mia och Amy idag men alla tåg va inställda så dom kunde inte komma in till stan. 
Får se om det blir som tänkt att ses i morgon efter jobbet istället =)
Och till människor som inte kan stå för vem dom är. 
 
I morgon är det jobb igen =) 
Jag bara älskar att arbeta alltså. 
Och nu är jag kommit till ett ställe där ja faktiskt trivs också. 
Älskar att tjäna mina egna pengar. 
Förstår inte hur folk inte vill jobba...
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja de va en jävla dagen Diss! Kom ju in till stan till slut med hjälp av Lotta, men fan att de aldrig ska gå som man tänk sig <3 ja idag hoppas jag på att vi ses :) . !

Love u <3

2012-12-05 @ 11:02:30
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0