Söndag den 9:e December 2012

Blev sent igår men envisades med att gå upp skapligt idag så ja kan va trött ikväll.
 
Dagens Hiss:

Till att det är söndag vilket betyder att det är måndag i morgon och jag börjar jobba =)
Är så sjukt glad att jag fått detta jobb och ja ska ge allt nu.!
Nu kan man börja planera framtiden igen. =)
 
Dagens Diss:

Till att jag inte hört nått om min kära s3:a än. Vill ha den tillbaka nu så ja kan få bli människa igen haha =P
Har väntat i 2 veckor idag. Dom sa visserligen att det skulle ta 2-4 veckor men dom kan väl va lite snälla såhär vid jul å allt..?
 
Nu blir det en dusch och sen chill innan sängen.!
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0