Söndag den 2:e December 2012

Idag är det första advent och de börjar krypa julkänslor i kroppen! Och jag gillart! 
 
GårDagens Hiss:
 
Till kvällen igår med Linda på Harrys. Hade jävligt skoj, och det ska göras om snart =) 
Åkte även till Johanna och Dennis en stund på kvällen sen väl på harrys så träffade vi Sara och Chribbe en sväng också. =) Galen kväll med mycket dans och bra musik! Stort plus till Harrys igår! 
 
GårDagens Diss:

Till en vakt som trodde seriöst att ja va 17 år!!!! Är det Hiss eller Diss??? 
Jag tyckte det va en stor Diss iaf, va tycker ni?
 
Nu ska ja gå ut i kylan en stund innan de blir lugnt resten av kvällen!
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0