Onsdag den 5:e December 2012

Dagens Hiss:
 
Till att det gick kanon på jobbet idag plus att jag träffade Familjen Kinnå/Pettersson efter jobbet =)
Alltid lika mysigt =) <3
 
Dagens Diss:

Faktiskt till vädret som ställer till det nått så förbannat i trafiken för många.
Vi vet att det kommer snö varje år men ändå så är det alltid nått som händer.
Jag tycker om snön, det är mysigt men inte när det orsakar så mycket kaos ute.
 
Nu blir det kvällsmys med Malin innan sängen =) <3
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh tack själv älskade vän <3 underbar är du !! Älskar dig <3

2012-12-06 @ 03:07:58
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0