Onsdag den 19:e December 2012

Dagarna bara springer förbi en nu mera. Hinner knappt med att andas känner jag ibland =)
Men vad gör det.? 
 
Gårdagens Hiss:
 
Till att jag fick träffa fina Sirii och hennes päron! =) <3
Hon är så liten och mysig. Hon trivdes himla bra i tant Elins famn! =D 
 
Gårdagens Diss:

Det har ju pratats mycket om att dom ska klippa bort en del saker från kalle ankas jul vilket jag blir rasande för!
Varför i helvete ska vi anpassa oss efter människor som flyttar in till Sverige?
Ska inte dom anpassa sig efter oss?
Ja blir så förbannad så arger!! 
 
Aja nog om det.!
Såg på filmen Smala Suss förut, haha jävla väl film alltså. Va sjukt länge sen ja såg den så fick mg ett gott skratt.
Nu bli de lite The Big Bang innan sängdags! Trött tjej! 2 dagar till innan 14 dagars ledighet... =)
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer
Postat av: SAE

Åh, ja verkligen dagens diss!! Men, det är ju inte Sverige som styr vad Disney (USA) gör.. SVT får ju inte enligt svensk filmlag, visa annat publikt om Disney valt att klippa/censurera delar av film.. SVT äger inte Kalle/julaftonsfilmsgrejen sen att vi i Sverige mister en "liten" tradition (alla vet att dockan säger MAMA med rolig röst liksom) är skittråkigt. Men, som sagt, Disney som står bakom inte SVT. :/ Kram!!

2012-12-20 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0