Onsdag den 12:e December 2012

Skulle slagit in julklappar ikväll men hade ju inga etiketter..!!! 
 
Dagens Hiss: 

Till att det är så sjukt skönt med rutiner i livet alltså! 
Sjukt skönt att göra något om dagarna komma hem och veta att man gjort något av dagen.
Gillar den känslan! 
 
Dagens Diss:

Till julkalenderns Greve! Ja ville inte att han skulle komma tillbaka!!! 
När jag såg gårdagens avsnitt satt ja framför datorn och sen när Greven började prata sa ja: NEEEEEEEEEEJ!!!!!
Han är läskig och har inget där att göra!!!
 
Någon mer än jag som följer julkalendern? 
 
Nu blir det chill innan sängen.!
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0