Måndag den 17:e December 2012


Gick in i Tele2 butiken idag och frågade efter min telefon. Har väntat i 3 veckor nu.
Och det behövdes tydligen nånting som inte fanns i verkstan så kommer nog få vänta ett tag till.! =/
 
Dagens Hiss:

Till ny vecka och ny energi på jobbet.
Restaurangen är öppen denna vecka också sen stänger den i 2 veckor över jul och nyår.
Så då blir man långledig igen. Har ju redan vart tillräckligt ledig tycker ja, men de är ju chefen som bestämmer =)
Träffade Mia idag efter jobbet och gick med henne på stan och kikade lite. 
Köpte lite julklappar till mig själv =D 
Tack för idag hjärtat! <3 
 
Dagens Diss:

Till att ja skar mig på en konservburk på jobbet idag. Fläkte upp en bra bit under tummen! AJ!!!
Plus att ja går upp så onödigt tidigt på morgonen, så i morgon ska ja sova 30 minuter längre!
Och de är mycket på morgonen! =)
 
Jag vet att det va du, är inte dum i huvudet! 
Har du nått att säga mig så har du mitt nummer..
 

Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack snälla själv hjärtat ! Älskar dig <3

2012-12-17 @ 21:20:20
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0