Lördag den 1:e December 2012

Nu är vi inne i December och idag är det ett riktigt vinter väder.
De är kallt, snö ligger på backen och solen skiner. Å jag gillart =)
Blev ingen Hiss och Diss igår men kör det idag.
 
Gårdagens Hiss:
 
Till en fatastisk kväll på Motala parken.
Fick träffa Lasse Stefanz igen och så va ja där med Bästa Malin och min bugg partner.
Så helt klart 5 av 5 stjärnor! TACK! <3 =) 
Fick träffa min pappa igår också. <3 =)
 
Gårdagens Diss:
 
Till dygnet. Ibland känns det som att dygnen har för några timmar.
och så va det igår, de va stressigt hela dagen och ibland önskar man några extra timmar på dygnet. 
 
Just nu sitter jag och äter skummtomtar och dricker julmust och gillar läget. =)
Se vad det blir ikväll =)
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0