Torsdag den 30:e Augusti 2012

Igår va det onsdag.... Va gjorde jag då?
Just det!!!! Ja va på ikano med Johanna och Julia en sväng och kikade runt och shoppade lite =)
Sen gick dom hem och jag åkte till Ö&B och handlade lite smått som behövdes handlas hem.
Vidare hem och trollade ihop lite mat sen gå igenom va ja handlat :P
Senare blev de en sväng till Vikingstad för att hämta mina kryddor som jag hade beställt =)
Så nu kan ja fortsätta laga god mat =D
Idag har ja jobbat och sagt hej då lite smått till några kollegor som inte kommer va där i morgon när det är min sista arbets dag. Kommer bli väldigt kämpigt att säga hej då i morgon till alla!!
Pratade med några tanter på jobbet idag och berättade att de är min sista dag i morgon och dom ville inte säga hej då i morgon och några fick tårar i ögonen! Usch jobbigt när man hunnis skapa en kontakt med dom alla efter 1.5 år.
De kommer bli väldigt kämpigt som sagt att ta farväl i morgon. =(
Och Stockholms planerna lutar mer och mer men vi får se hur de blir.
Nu blir det tv innan säng dags!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0