Torsdag den 23:e augusti 2012

Min dag idag!
Vakna vid halv 12, märkte att min mobil va avstängd, satte i laddaren och på mobilen och märkte att ja blivit trackad av Sara. Va bäst att ringa upp direkt och där satt vi i telefonen i en timme ungefär. Inget ovanligt när de gäller oss :P <3
Gjorde i ordning mig och drog till Vårdcentralen för att lämna prover inför mitt Diabetes besök på måndag.
Gick bättre denna gång, skönt =)
Vidare upp till Willys och handlade lite sen hem och städa lite granna.
Gjorde mat som idag blev Kyckling i ugn, ris, gräddsås och gurka. Hur gott är inte de egentligen???? =D
Sen har ja pluggat teori en del och pratat med massa folk och färgat håret.
Skönt känsla när de är ny färgat och håret är lent som en barn rumpa och glänser så vackert ;-)
Nu är de kväller och tv:n är i gång, blir skapligt i säng då de är en del som ska göras i morgon.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0