Tisdag den 28:e Augusti 2012

Idag va de kallt ute tycker ja, så min nya jacka åkte på som ja köpte i fredags.
De är en höst/tidig vinter jacka men ja va så jävla frusen idag så den fick som sagt åka på =)
Drog till simhallen med Malin och de känns i kroppen nu. Är helt slut även att vi inte gjorde nått speciellt men de där kloret i vattnet tror ja tröttar ut en del också.
Vi "lekte", bubblade och simmade sen till sist så bastade vi, gött som fan.
Ja har så jävla svårt att sitta i bastu, får svin svårt att andas om ja inte andas i en handduk så ja gick i den brevid som inte va lika varmt i haha =P fegis ja är då =P
Gött va de iaf =)
Nu väntar ja på min underbara Sara ska höra av sig så får vi se vad som händer resten av kvällen. =)
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0