tisdag den 21:e augusti 2012

Att jobba idag var ingen höjdare så blev hemma resten av veckan... Nu vill jag bli frisk!
Ja min lilla hemlighet var ju då att ja var på en arbetsintervju idag på en Restaurang som gick verkligen jätte bra enligt min åsikt. Och dom verkade nöjda med mig också.
Jag skulle få svar senast nästa vecka oavsett om jag får jobbet eller inte.
Och de är en tjänst på 75% och de vore ju kalas i sånt fall =)
Dom har bara öppet kvällar och de kan nog passa mig riktigt bra eftersom ja är ganska morgon trött ;-)
Vilken Restaurang de är och vart den ligger får ni veta när ja får svar, och får jag inte jobbet ska jag fråga varför så ja vet det till nästa intervju i så fall =)
Nu blir det lite chill i soffan innan tidigt i säng då ja är trött som en gnu!!
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0