Söndag den 12:e Augusti 2012

Jobbhelgen är över och dag 7 av 11 är gjord!
Igår satt jag och sökte lite jobb i Norrköping, se om någon nappar.
Ska ge det nån månad eller 2 annars drar ja vidare mot stockholm. =)
Idag efter jobbet drog jag hem till mina päron och fick träffa mina stjärnor Lucas och Felicia. <3
Efter det drog ja och grillade med mina kära grannar =) <3
Nu under kvällen har ja gjort affärer och även suttit och kollat lite på buggkurser,
så i morgon blir de att anmäla mig och min dans partner =)
Ska bli as kul att komma igång med något faktiskt!
Fick äntligen en micro idag också, som ja har väntat! ;-)
Börjar komma mer och mer iordning i lägenheten, bara den där soffan som saknas nu sen kommer ni få se hur det ser ut. Ska bjuda på en liten försmaks bild på hur de ser ut vid min säng iaf =)
Nu blire chill för hela slanten innan sängen ropar på mig.
Ha en bra kväll alla!

Min blogg, min skrift!
MIN FINA MICRO! =D
ÄLSKART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0