Onsdag den 22:e Augusti 2012

Idag blev det en hel dag i Linghem hemma hos underbara Mia <3
Blev en hel del prat, te drickande och mummsig mat =)
Kom dit vid 11 och kom hem för ca 1,5 timme sen.
Jag och Mia vet verkligen vart vi har varandra oavsett hur mycket vi hörs eller ses och de känns helt fantatiskt!
Längtar tills ja får träffa eran lilla sessa =)
I morgon ska ja till vårdcentralen och ta blodprover inför mitt besök på sjukhuset på måndag.
Hoppas de är en snäll sköterska som tar prover denna gång för sist blev ja blå/röd över hela armväcket.
Inte speciellt snällt.
Ska lägga upp en bild så får ni hur vacker ja blev sist.
Nu blir de som alla andra kvällar, chill i soffan med lite tv innan sängen!
Min blogg, min skrift!
DETTA ÄR DÅ GANSKA LINDRIGT MOT HUR DE SÅG FÖRST MEN DETTA HAR ALDRIG HÄNT MIG INNAN SÅ BARA DET HÄR VA SKANDAL FÖR MIG! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0