Måndag den 20:e Augusti 2012

Vilken start av denna vecka!
Är sjuk och vaknade upp med hosta idag! SKIIIIT!
Allt smakar metall, så inget roligt att äta eller dricka så ja lever på panodil just nu både mot de ena och det andra.
MEN envis som ja är som alla vet som känner mig så sitter jag inte hemma och har tråkigt för hosta och snuva utan ja utmanade min kropp och tog med mig Malin och gick en promenad på 1,5 mil på 1 timme och 45 min.
Känns jävligt bra men tanke på mitt tillstånd och självklart ska detta fortsättas, men ja måste se till att bli frisk först så inte kroppen säger ifrån för de vill jag inte.
Och fortare ska det ju gå så småning om =)
I morgon är det arbete igen som gäller och resten av veckan också.
Och i morgon ska jag även träffa fina sara och Underbara Edvin<3 om de blir som tänkt vilket jag hoppas!
Nu blir det att stretcha lite (stavas?) innan lägg dags!
Någon som har ett bra tips på hur man kan stretcha efter man varit ute och promenerat?
Min blogg, min skrift!
Jag i naturlig form utan ansiktet =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0