Lördag den 4:e Augusti 2012

Semestern börjar dra sig mot sitt slut. Dags att börja jobba på måndag igen.
Men först ska jag ha en galen afton ikväll med powerpuff pinglorna. ;-)
Jag har haft en fantastisk semester om ja får säga det själv =)
Även att det har varit några dagar som varit väldigt jobbiga med jobbiga nyheter och sånt så har ja sett förbi det och bara levt livet under mina 3 veckor med semester =)
Och till hösten sen så ska ja börja simma igen eller om ja hittar något annat tränings sett för nu jävlar ska min insulin buk bort.
Ja kan inte få platt mage tack vare där ja tar mitt insulin men den kan bli mindre ;-)
Nä nu tänker ja inte tjata om massa grejer utan bjuder på lite bilder istället =)
Min blogg, min skrift!
Smaka denna om ni inte gjort det! Jävligt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0