Fredag den 10:e Augusti 2012

Efter jobbet igår drog jag och en kär kollega/vän Malin till Ikea för lite umgänge.
Gillar den kvinnan starkt!
Vi kikade runt lite på Ikea och passade även på att äta köttbullar och potatis, BÄSTA! =D
Sen åkte vi även förbi Hjärta till Hjärta, va ett tag sen man va där så där kilades det runt lite också. =)
Kära Tommy ringde igår också och som de ser ut nu så blir de Norrköping istället för Stockholm.
Skönt med lite miljö ombyte i livet =)
Och Norrköping kan ja lite mer än Stockholm haha.
Men de blir de nog senare i livet, får ta lite i taget =)
Så Tommy skulle hjälpa mig att leta bostad och ja ska söka jobb.
Idag är de fredag men inte ska man va ledig i helgen inte utan vi kör 7 dagar till innan ledigt =)
Men ikväll blir de nog en sväng till stan och om vädret håller i sig så blir de grillning i morgon.
Men först idag ska de fikas med svägerskan efter worket på stada! =)
Ha en bra dag och helg mina vänner.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: emm

Man lär si stockan snabbt :)

2012-08-10 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0