Torsdag den 12:e april 2012

Igår var ja hos tandläkaren för att dra ut en tand. Anna va med och de va skönt att veta att hon satt där. <3
Jag hade förberett mig på världens smärta, ja menar de är ju ändå något som ska bort från roten liksom.
När de va dags för bedövnings sprutor tjöt ja som ett litet barn.
Sen när dom skulle börja utdragningen kom det bara någon tår ibland vilket kändes hur skönt som helst!
De va faktiskt inte så farligt som jag hade förväntat mig.
Så tack tandläkaren och din assistent som gjorde ett super bra jobb! TACK!!
Idag är jag lite öm och har fortfarande lite svårt att äta men man lär sig.
Nu ska ja jobba lite.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du var jätte duktig, nästan så du ska få ett bokmärke ;) Visst blir man lite besviken när man upptäcker att man varit så nervös för ingenting?

2012-04-12 @ 14:54:00
Postat av: Elin

Tack kära du =) Haha ja lite faktiskt. =P

2012-04-12 @ 17:27:59
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0