Tisdag den 3:e april 2012

Besöket på us idag gick kanon. Allt såg ut som vanligt och hbA1c värdet såg bra ut också. SUPER!
Ska tillbaka i höst för en uppdatering då ja sagt att ja ska göra lite förändringar så då ville min undersköterska följa upp det =)
Annars idag har jag tagit det lugnt. Avslutade kvällen med en tur till simmhallen med Kimm, Rille, Sara och Edvin.
Edvin tyckte det va super kul å bada så dit blir det fler gånger =D Mys unge!! <3
I morgon är det jobb som gäller, ska bli skönt att komma på banan igen efter nåra dagar ledighet.
Även att jag inte jobbar 100 % så känns det så jävla bra att veta att jag har ett jobb att gå till och jag tjänar mina egna pengar. jag jobbar för att jag vill och inte måste. Jag vill inte gå hemma och få massa bistånd för att klara av att leva. Nej tack! Då har jag hellre ett jobb på 60% (vilket är bättre än inget) och tjänar mina egna slantar så ja kan må bra och leva när jag går i pension!
Sen är det ju klart att ja strävar ett 100% jobb men ja måste ju ha foten inne någonstans, sen är det inte säker ja kommer stanna på samma arbetsplats till ja är 67 utan kommer förmodligen bya jobb.
Går mina framtidsplaner som ja vill så är ja egen företagare inom 10-20 år.
Jag har mål i livet och ja tjänar pengar varje månad. Glad att slippa bistånd. STOLT!
Jag ser min arbetsplats som ett arbete som ger mig LÖN och det är det viktigaste!
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0