Tisdag den 24:e April 2012

Idag tog jag en rejäl sovmorgon efter att ha haft jobb helg! Sara ringde och väckte mig vid 10.30 haha =P
Gick upp, käkade frulle, hoppade in i en dusch sen åkte ja till lägenheten och grejade lite. Gick in till Johanna och Julia och snackade lite. Sen kom Sara och Edvin och då gick alla till centrum och fixade lite saker sen gick vi in på Willys och köpte korv med bröd för att sedan fara hem och äta mat.
Nu har jag fixat ett hänglås så nu kan jag slänga upp lite skit på vinden som ligger i vägen i lägenheten.
I morgon ska ja och mamma till Ikea för att köpa lite prylar som behövs så ska ja se om jag hittar någon matta också.
Sitter nu hos Johanna och Julia och vi ska snart fika lite.
Julia ligger i sängen i väntan på välling.
Haft en super bra dag.
Min blogg, min skrift!

Älskade underbara ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0