Söndag den 8:e april 2012

Gick kanon att jobba idag med.
Skönt att man har så otroligt bra kollegor när man jobbar helg. =D
Efter jobbet blev det att åka och köpa en soffa och nu börjar det närma sig för början av tapetsering. De är endast 9 dagar kvar tills jag får nycklarna. =D
Börjar kännas riktigt bra nu faktiskt.
På onsdag blir det tandläkaren och utdragning av tand och bäste Anna va snäll och kunde följa med <3
Skönt att ha någon som kan hålla mig i handen när jag ligger och gråter som ett litet barn. Usch va hatart alltså men de ska bli skönt att få de gjort!
Nu blir det en fika med Kimm, Tommy och brysh =)
Ha en bra kväll alla!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0